فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرز

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۰:۳۶
کد خبر: ۳۴۳۸۳۴
خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرز
فرمانده مرزبانی ناجا از خروج بیش از 700 هزار زائر از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه از ابتدای روز چهارشنبه تا صبح امروز خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرتیپ پاسدار "قاسم رضایی" در تشریح اقدامات مرزبانی ناجا در رابطه با کنگره بزرگ اربعین گفت : احصاء نقاط ضعف و قوت اربعین سال گذشته و برگزاری دیدار های متعدد دیپلماتیک با مسئولان کشوری عراق، ایجاد تمهیدات لازم در راستای تسهیل تردد زائران بخشی از تمهیدات مرزبانی ناجا بوده است.

وی افزود : در سه روز گذشته بیشتر زائران به ترتیب از مرز شلمچه ، چزابه و بعد مهران از کشور خروج داشته اند که از امروز این ترتیب به هم خورد و در حال حاضر بیشترین تردد را از مرز مهران شاهدیم و تا کنون بیش از 700 هزار زائر از این 3 پایانه مرزی عبور کرده اند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه از روز چهار شنبه عملیات خروج زوار از مرز در حال انجام است ، بیان کرد: با توافقاتی که با مرزبانان عراقی داشتیم مقرر شد که مسیر حرکت خواهران و برادران در هر دو سوی مرز از هم جدا باشد و در جهت تسهیل ورود زائران نیز اقدامات گسترده ای را در دستور کار داریم.

این مقام انتظامی در پایان وضعیت امنیت مرزهای کشور را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: نه تنها سه گذرگاه عبور و مرور زوار( مهران ، چزابه و شلمچه ) بلکه تمام مرزهای غربی را به صورت کامل و ویژه تحت کنترل دقیق داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز