معاون فرهنگی کمیته امداد خبر داد:

اعزام بیش از هزار و ۴۰۰زن سرپرست خانوار به عتبات عالیات

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۹:۰۶
کد خبر: ۳۴۵۵۰۷
اعزام بیش از هزار و ۴۰۰زن سرپرست خانوار به عتبات عالیات
معاون فرهنگی کمیته امداد از اعزام هزار و 462زن سرپرست خانوار تحت حمایت به عتبات عالیات خبرداد و گفت: این افراد برای نخستین بار به عتبات عالیات مشرف شده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اکبرمیرشکار با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت پوشش به زیارت یکی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد محسوب می شود فزود: درمرحله اول اعزام که اختصاص به زنان سرپرست خانوار دارد، این کاروان ها در تمامی استانها و در قالب کاروان های 42 نفره به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه هر روز یک کاروان به عتبات عالیات مشرف می شود تصریح کرد: مرحله دوم اعزام به این سفر معنوی از 22 آذرماه جاری شروع و شامل زنان سرپرست خانوار، سالمند مرد و خادمین طرح فلاح است.

میرشکارافزود: تعامل وهمکاری سازمان حج و زیارت در اعزام مددجویان وتمهیدات لازم برای اسکان آنها بسیارمطلوب و مورد رضایت زائرین بوده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد درخصوص هزینه های اعزام به عتبات عالیات اظهارکرد: پنجاه درصد هزینه ها از طریق کمک خیرین و نیکوکاران دراستانها تامین شده است.

گفتنی است، در همین راستا طرح شوق زیارت در آستانه اربعین سالار شهیدان ،حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی آغاز بکار کرده است.

این طرح با شعار" یاریگرکسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند" بستر مناسب برای رساندن کمک های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده اند و علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرسshogheziarat.ir :// httpمراجعه و از نحوه پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اعزام نخستین کاروان اعزامی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت سوم شهریور ماه امسال با حضور رئیس کمیته امداد به عتبات عالیات مشرف شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز