ترفند پرداخت سودهای ماهیانه روش زن کلاهبردار+عکس

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۲:۱۰
کد خبر: ۳۴۵۵۶۷
ترفند پرداخت سودهای ماهیانه روش زن کلاهبردار+عکس
زنی که تحت عنوان سرمایه‌گذاری در زمینه طلاسازی و پرداخت سودهای ماهیانه، اقدام به گرفتن ده‌ها میلیون تومان وجه نقد از افراد کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، در تاریخ 1آذرماه سال 94، زنی با مراجعه به کلانتری 141 شهرک راه آهن به مأموران اعلام کرد: زنی به‌نام پروین . ح (42 ساله ) تحت عنوان سرمایه گذاری در زمینه طلاسازی اقدام به گرفتن 10ها میلیون تومان وجه نقد از من و بستگانم کرد؛ اما پس از گذشت نزدیک به یک سال عنوان داشت که دیگر قادر به پرداخت سود ماهیانه و یا بازپرداخت اصل پول ما نیست.

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی

شاکی پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک سال گذشته زنی که از چندی پیش با وی آشنا شده بودم عنوان کرد: در زمینه طلاسازی سرمایه گذاری کرده است. با وعده دریافت سود ماهیانه حاصل از سرمایه گذاری، مبلغ 12 میلیون تومان تهیه کردم و به وی تحویل دادم. چند ماه از پرداخت سود به صورت مرتب و در زمان مقرر گذشت و همین موضوع باعث شد تا من، سایر بستگان خود را به او معرفی کنم؛ در مجموع بیش از 20 نفر از بستگان سرمایه ای بالغ بر 500 میلیون تومان به آن زن تحویل دادند. طی گذشت چندماه، هیچگونه مشکلی در خصوص پرداخت سود از سوی وی وجود نداشت اما ناگهان و از شهریور سال جاری عنوان کرد: دیگر سود و یا اصل پولی را پرداخت نمی‌کند.

پایگاه دوم 1

دستگیری متهم

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت متهم در منطقه شهران، اقدام به دستگیری وی کردند و در تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که هیچگونه محل سرمایه گذاری با موضوع کارخانه طلاسازی مورد ادعای متهم وجود خارجی نداشته است.

متهم برابر اعترافات بعدی به انگیزه داشتن بدهی و پرداخت بدهی‌های خود، بدین شیوه و شگرد اقدام به کلاهبرداری از شکات پرونده کرده است.

 کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری از مالباختگان، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات و مالباختگان در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز