فرمانده مرزبانی ناجا:

مرز مهران، شلمچه و چزابه تنها برای ورود زوار به کشور آماده است

۱۳۹۴/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۹:۲۵
کد خبر: ۳۴۵۸۲۳
مرز مهران، شلمچه و چزابه تنها برای ورود زوار به کشور آماده است
فرمانده مرزبانی ناجا، با اشاره به اینکه مرز مهران هم اکنون یک طرفه است، گفت: از امروز (چهار شنبه 11 آذر) دو مرز شلمچه و چزابه نیز یک طرفه بوده و تنها براd ورود زوار به کشور آماده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار رضایی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در راستای بررسی روند تردد و تسهیلات ارائه شده به زوار، گفت: در روزهای آخر اعزام زائران و مشتاقان عتبات عالیات هستیم و خوشبختانه مرزبانی کشور دوست و برادر عراق به نحو احسن با ما همکاری داشتند که انشاء الله در ثواب زوار نیز شریک باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشت زوار عزیز در چند روز گذشته، تخمین زده می‌شود که در سه روز آینده با حجم زیادی از جمعیت زوار که به وطن بازمی گردند روبرو خواهیم شد و از تمام زائران درخواست می‌شود، هنگام ورود به کشور با پلیس عراق همکاری کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا، با اشاره به اینکه مرز مهران هم اکنون یک طرفه است، گفت: ازامروز (چهار شنبه 11آذر) دو مرز شلمچه و چزابه نیز تنها برای ورود زوار به کشور آماده است و زوار نیز باید زمان برگشت خود را مدیریت کنند. با سعه صدر و  آرامش به کشور بازگردند.

وی ادامه داد: از زوار درخواست داریم صرفا روزهای پنجشنبه و جمعه را برای بازگشت انتخاب نکنند بلکه زمان بازگشت را برای جلوگیری از ازدحام به روزهای شنبه و یکشنبه نیز موکول کنند.

سردار رضایی در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به قوانین موجود از ورود و حمل اشیاء ممنوعه به کشور جلوگیری می شود و در این خصوص از زوار درخواست همکاری داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز