آغاز جا بجایی زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور

۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۱:۱۸
کد خبر: ۳۴۶۰۰۶
آغاز جا بجایی زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور
نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه های استان خوزستان از فراهم بودن امکان جابجایی زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه های استان خوزستان ایرج مانی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده از دوماه گذشته گفت با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد تا هنگام بازگشت زائران ایرانی از کربلا کار جابه‌جایی آن ها تا مقاصد مختلف در استان های کشور انجام شود.

وی گفت: به زائران این اطمینان را می دهیم که از لحاظ سرویس اعم از اتوبوس و مینی بوس، برای جابجایی هیچ مشکلی وجود ندارد.

نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه های خوزستان افزود: زائران اربعین حسینی پس از بازگشت از عراق می توانند از اتوبوس ها و مینی بوس هایی که برای جابجایی آنها در مرزهای شلمچه و چزابه مستقر شده است، استفاده کنند.

امانی با شاره به شبانه روزی بودن خدمات ناوگان سراسری عمومی به زائران اربعین، تصریح کرد: با برنامه ریزی که تحت نظارت مدیر کل کانون حمل و نقل پایانه های خوزستان انجام شده، هیچ تعللی در روند جابجایی زائران نداریم و زائران در هر ساعت از شبانه روز که به مرزهای شلمچه و چزابه وارد شوند وسیله جابجایی آنها به مقاصد مورد نظرشان فراهم است.

وی یادآور شد: بنا بر تجربه کسب شده در سال های گذشته، استان های بوشهر، فارس، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سایر استان ها بیشترین متقاضیان را برای جابجایی دارند.

امانی با بیان اینکه تا زمانی که زائر هست کار جابجایی آنان انجام می شود، افزود: در حال حاضر به تعداد کافی اتوبوس (برون استانی) و مینی بوس (درون استانی) برای جابجایی زائران در مرزهای شلمچه و چزابه آماده خدمت رسانی هستند اما در صورت نیاز امکان افزایش آنها نیز وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز