صالحی: برای منتقدان احترام قایل هستم

۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۱:۳۴
کد خبر: ۳۴۷۷۹۰
صالحی: برای منتقدان احترام قایل هستم
بسیاری از نقدهای صورت گرفته تا به حال پاسخ های در خور گرفته و مجریان و منتقدان در موارد زیادی از یکدیگر تشکر نیز کرده اند، افزود: در فضای رسانه ای نیز حداقل بخش هایی از این فضای همدلی و همکاری باید نمایان باشد.
به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، امید هسته‌ای نوشت:برای منتقدینی که واقعاً کار می کنند و جزییات موارد فنی و سیاسی را با دقت بررسی می کنند از جمله  آقای شریعتمداری واقعاً احترام قایل هستم، هرچند در جمع بندی مباحث با ایشان و برخی از دیگر منتقدان محترم اشتراک نظر ندارم.

 

به گزارش پایگاه خبری امیدهسته ای، علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با بیان این مطلب افزود: بین کسانی که بر اساس شنیده های پراکنده و غیرمستند و یا بر اساس تحقیق عمیق و فراگیر به اظهارنظر می پردازند تفاوت قائل شد. صالحی خاطر نشان ساخت: بسیاری از انتقادها تا به حال مورد توجه دست اندرکاران و مذاکره کنندگان فنی و سیاسی بوده است، حتی این دست انتقادها در برابر حریفان سیاسی ایران نیز به مثابه برگ برنده بوده است، به گونه ای که در موارد زیادی همین نقدها و مباحث موجب شد در مذاکرات بتوانیم به بالاتر از نتایج مورد نظر اولیه دست پیدا کنیم که این موارد به مرور زمان و در وقت مناسب روشن تر خواهد شد.

 

صالحی تصریح کرد: نقد منصفانه، لازمه یک جامعه آزاد و پویاست و چنانچه مقام معظم رهبری و رییس جمهور نیز تاکید دارند، لحن و آداب نقد نیز مهم است و چه بهتر که همه کمک کنند تا نقد و یا حمایت از برنامه های استراتژیک و کلان کشور در فضای همدلی صورت گرفته و معطوف به پیشرفت و عزت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشد.

 

صالحی با بیان این که بسیاری از نقدهای صورت گرفته تا به حال پاسخ های در خور گرفته و مجریان و منتقدان در موارد زیادی از یکدیگر تشکر نیز کرده اند، افزود: در فضای رسانه ای نیز حداقل بخش هایی از این فضای همدلی و همکاری باید نمایان باشد.

 

وی با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: بالاخره آژانس به نوعی خواسته خود را نیز توجیه کند و یک باره نگفته که هر چه قبلاً گفته ایم یک شبه دود شده و به هوا رفته است البته روشن است این ادعا که ایران در گذشته در بخش های دو منظوره مطالعاتی داشته اثبات کننده هیچ اتهامی نمی تواند باشد، چرا که اهل فن می دانند مهمترین وظیفه آژانس، رصدِ فعالیّت و مواد هسته ای است که در این گزارش آمده در این بخش هیچ یافته ای در گذشته و حال مبنی بر انحراف به سمت مقاصد نظامی وجود نداشته و به این ترتیب بار دیگر،  راستی و درستی موضع ایران ثابت شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز