قول مساعد وزیر حج عربستان برای پیگیری حل مشکل صدور روادید

۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۶
قول مساعد وزیر حج عربستان برای پیگیری حل مشکل صدور روادید
سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان بندر بن حجار در جده دیدار کرد

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، مهندس سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان بندر بن حجار در جده دیدار کرد.


در این دیدار که در ساختمان وزارت حج عربستان در جده برگزار شد، اوحدی گفت:سفر ما به عربستان به صورت غیر پیش بینی شده صورت گرفت و دلیل آن نیز بروز مشکل در زمینه صدور روادید بود، سفر به صورت ضرب الاجلی انجام شد.

علی رغم اینکه وزیر حج عربستان از قبل وقت های ملاقاتی را برای دیدار با مسئولان دیگر کشورها تعیین کرده بود به علت اهمیت موضوع و همچنین احترامی که برای زائرین عمره ایرانی قائل است با ملاقات موافقت کرد و در این زمینه به گفتگو نشستیم.

در این دیدار پس از تبیین و اعلام مشکلات و اقدامات صورت گرفته تاکنون، وزیر حج از بروز مشکل پیش آمده ابراز نگرانی کرد و گفت که برای رفع سریع مشکل، موضوع را در نامه‌ای به وزارت امور خارجه عربستان ارجاع داده است.در جلسه با اشاره به وظایف ذاتی سازمان حج و زیارت ایران و وزارت حج عربستان در خصوص دفاع از حقوق زائران عمره از ایشان تقاضا شد تا اقدامات لازم را در اسرع وقت به‌عمل آورند.

وزیر حج نیز گفت که در اوایل هفته آتی عازم شهر ریاض(پایتخت عربستان) خواهد بود و قول داد تمامی اقدامات را برای رفع مشکل در اسرع وقت به‌عمل آورد.

اوحدی گفت:امیدواریم با پیگیری‌های وزیرحج عربستان در زمان کوتاهی مشکل صدور روادید برای عمره گزاران ایرانی که حدود 20روز است پیش آمده حل شود.

رئیس سازمان حج وزیارت همچنین اعلا م کرد در روز جاری ملاقات هایی با معاونان حج وعمره وزارت حج عربستان نیز داشته اند که ایشان نیز ضمن اعلام اینکه اقداماتی در خصوص رفع مشکل بعمل آورده اند،قول پیگیریهای بعدی را نیز دادند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز