نتایج دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر راه و شهرسازی چه بود؟

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۷:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۸۲۵۴۶
نتایج دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر راه و شهرسازی چه بود؟
اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور کمک به تأمین خدمات زیر بنایی سایت های نهضت ملی مسکن از نتایج دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر راه و شهرسازی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با هدف پیگیری امورات استان، به ویژه تعیین تکلیف زمان آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند- قاین- یونسی با دکتر بذرپاش دیدار کرد. 

پیگیری تسریع در آغاز عملیات راه آهن بیرجند- قاین- یونسی و راه آهن زاهدان- نهبندان- بیرجند، تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل باندهای دوم از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و نیز راه‌های کویری استان و همچنین تأمین اعتبار خدمات زیر بنایی نهضت ملی مسکن از جمله دستورکارهای این جلسه بود. 

در این نشست، علاوه بر اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور کمک به تأمین خدمات زیر بنایی سایت های نهضت ملی مسکن، وزیر راه و شهرسازی با اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به موضوع تکمیل راه های کویری استان نیز موافقت کرد. 

دستور وزیر مبنی بر تسریع در روند پیمانسپاری قطعات باقی مانده خط ریلی زاهدان- نهبندان- بیرجند و نیز شتاب بخشیدن به تعیین تکلیف زمان شروع عملیات اجرایی راه آهن استان از دیگر نتایج این دیدار بود. 

وزیر راه و شهرسازی، بعد از استماع صحبت های استاندار خراسان جنوبی درخصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان، دستور تسریع در روند بازگشایی محور نهبندان - شهداد را نیز صادر کرد. 

دستور تسریع در پرداخت و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در خصوص باندهای دوم هم از دیگر نتایج دیدار دکتر قناعت با وزیر راه و شهرسازی بود. 

شایان ذکر است؛ این دیدار با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد. 

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز