معاون استاندار خراسان جنوبی:

پتانسیل و توان مردم در اجرای برنامه های مهم فراموش شده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۲:۴۹
کد خبر: ۴۲۰۶۱۹
پتانسیل و توان مردم در اجرای برنامه های مهم فراموش شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به تهیه سند سلامت و توسعه استان اشاره کرد و گفت: پتانسیل و توان مردم در اجرای برنامه های مهم فراموش شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمد حسینی پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان بابیان اینکه این کارگروه بسیار تاثیرگذار در تامین سلامت جامعه است، اظهار داشت: اگر سلامت مردم در این کارگروه مورد توجه و بررسی ویژه قرار گیرد، سبب کاهش استرس جامعه می شود.

وی به طرح خود مراقبتی در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: دستگاه ها موظف به همکاری در اجرای این طرح بوده و باید آن را در جامعه الگوسازی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ارتقاء سلامت جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: بخش اعظمی از گرفتاری ها و مشکلات مردم به دلیل کم توجهی به بحث تغذیه است که باید به این موضوع مهم توجه ویژه شود.

حسینی با بیان اینکه تأمین سلامت مردم صرفا وابسته به پزشک نیست، افزود: بلکه باید همه دستگاه ها برای عملی کردن این امر مهم تلاش کنند و باید از نیروی مردمی برای تأمین و ارتقای سلامت جامعه استفاده کرد.

حسینی با اشاره به مراکز تحت نظارت عرضه شیر و لبنیات، گفت: این مراکز باید از سوی دستگاه های مربوطه تقویت شوند و باید فرهنگ استفاده از شیر کامل و سالم در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها موظفند در تهیه و تدوین سند توسعه سلامت خراسان جنوبی با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همکاری کنند، افزود: اگر این سند به خوبی طراحی و تدوین شود، برنامه های آتی نهاد ها در زمینه سلامت نیز هدف گذاری شده و تصمیمات درستی اتخاذ می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز