با حضور معاون امور استان های اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان:

مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۲۶۹۲
مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد
مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در مراسمی از تلاش های علی اصغر نظامی قدردانی و محسن امیریان مجرد به عنوان مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، ایرج عرب،معاون امور استان های اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مشترک مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در بیرجند با بیان اینکه قانون را باید فصل الخطاب قرار دهیم، اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی بر دستورالعمل ها، بخشنامه ها و وظایف توسط مدیران و کارکنان بسیار ضروری است و ارتقای سطح اطلاعاتی و آگاهی بخشی را باید جدی گرفت.

وی ادامه داد: حراست در همه مسابقات دارای مسئولیت ذاتی است و باید در کنار همه عوامل و مسئولان برگزاری مسابقات و سایر مدیران در روند برگزاری مطلوب مسابقات تاثیرگذار باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این نشست مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی را پاسخ گویی در قبال خون مردم و شهدا دانست و گفت: باید با تلاش و پشتکار، سطح کمی و کیفی خدمات رسانی را ارتقا ببخشیم و نقش حراست ها در تسهیل این امر، بسیار برجسته و ممتاز است.

حمیدرضا برومند با مهم و برجسته خواندن نقش حراست ها، بویژه حراست ورزش و جوانان، افزود: این وزارت خانه، جایگاه رفیعی در عملیاتی سازی شعار سال و سالم سازی و تضیمن آینده جوانان و نگهداشت سرمایه های نظام دارد.

وی با بیان اینکه مدیران حراست همیشه در کنار مدیران هستند، گفت: حراست از نفوذ آفت ها به داخل سیستم جلوگیری می کند و در صدد رفع آن است.

برومند مدیران حراست را مشاوران مدیران عنوان کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف در ادارات باید توسط حراست شناسایی و حراست می تواند بازوی قوی مدیران و همکاران در ادارات باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز