در دومین همایش تجلیل از دستگاه های برتر قرآنی کشور:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی رتبه برتر قرآنی را کسب کرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۶:۱۰
کد خبر: ۴۲۳۷۶۸
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی رتبه برتر قرآنی را کسب کرد
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دومین همایش تجلیل از دستگاه‌ها و استان‌های برتر قرآنی، رتبه برتر قرانی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دومین همایش تجلیل از دستگاه‌ها و استان‌های برتر قرآنی کشورکه با حضور جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی کشور در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد شرکت کرده و این اداره رتبه برتر قرآنی کشور را کسب کرد.

در مورد ملاک‌ها و شاخص‌های انتخاب دستگاه‌ها و استان‌ها،هشتاد درصد شاخص‌ها برای انتخاب دستگاه و استان برتر ناظر بر تکالیفی که دستگاه‌ها موظف به اجرای آن بوده‌اند، برخی از این تکالیف اسناد مصوبه دولت، برخی مصوبه مجلس و برخی هم شورا بوده است و برخی هم هیئت امنای دستگاهی اسنادی را تولید کرده‌‌اند که موظف به اجرای آن بوده‌اند،از همه اینها مهم‌تر و در واقع مهم‌ترین شاخص تطبیق عملکرد دستگاه‌ها با فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

در بخش پایانی از این مراسم اسامی استان‌ها و دستگاه‌های برتر توسط حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اعلام شد.

در این همایش دستگاه‌های قرآنی برتر در دو بخش شایسته تکریم و شایسته تحسین تجلیل شدند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با کسب رتبه برتر مفتخر به دریافت لوح شایسته تکریم  و تندیس همایش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز