امام جمعه بیرجند:

انتخاب استاندار حق قانونی دولت است/ استاندار جدید فردی با تلاش است

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۹:۴۵
کد خبر: ۴۲۵۱۹۶
انتخاب استاندار حق قانونی دولت است/ استاندار جدید فردی با تلاش است
امام جمعه بیرجند به انتخاب استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: انتخاب استاندار حق قانونی دولت است و سید علی اکبر پرویزی استاندار جدید خراسان جنوبی فردی با تلاش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، جت الاسلام رضایی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن عید فطر، اظهار داشت: روز عید فطر روز اخلاص برای همه مسلمانان است و ان شاءالله با شکوه هر چه تمام و دشمن شکن برگزار می شود.

وی ادامه داد: استاندار خراسان جنوبی با وحدت و محبت هر چه در توانش بود برای استان زحمت کشید و ما صمیمانه از ایشان تشکر می کنیم و امیدواریم خاطره خوبی از این استان داشته باشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه با استاندار جدید استان ارتباط تاکنون برقرار شده و امروز وارد استان شدند، افزود: با تحقیقاتی که انجام شده استاندار جدید، فردی کاری، بی حاشیه و پرتلاش است و تمایلی به آمدن نداشت اما دولت تصمیم گرفته بود.

رضایی بیرجندی با اشاره به صحبت با مجمع نمایندگان استان و بیان محکم انتظارات، گفت: ما اهل چماق و زورگویی نیستیم اما از حق خود نیز کم نمی آوریم و حتما می ایستیم و صحبت‌های خود را می‌کنیم و از نمایندگان ولایی استان انتظار است که با تمام وجود حاضر شوند.

وی ادامه داد: استاندار جدید که می‌آید دولت نیز توجه ویژه داشته باشد تا کارهای زیربنایی استان سرعت گیرد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: انتخاب استاندار حق قانونی دولت است و استاندار جدید نقشی در انتخاب خود نداشته است.

رضایی با بیان اینکه کسی را می‌خواهیم که ارزشی و آگاه باشد و استان را بشناسد، گفت: ما جامعه اسلامی و مطیع قانون هستیم اما از دولت انتظارداریم و به وزیر کشور نیز خواهیم گفت که با این تغییراتی که ایجاد کرد کمک‌های ویژه به استان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز