سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه ورزش دارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۲۵۵۸۵
آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه ورزش دارد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به جایگاه و اهمیت آموزش و و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه ورزش دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حمیدرضا برومند در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه واقعی ورزش با تعامل با آموزش و پرورش امکان پذیر می شود، اظهار داشت: باید بگونه ای عمل کرد که از تمامی ظرفیت ها و همکاری یکدیگر در تجمیع برنامه ها و تحقق اهداف مشترک به درستی استفاده شود.

وی به جایگاه، اهمیت و نقش آموزش و پرورش در توسعه واقعی ورزش اشاره کرد و گفت: با برقراری تعاملات و توسعه همکاری ها بگونه ای عمل می کنیم تا از تمامی ظرفیت ها در تحقق اهداف مشترک استفاده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مقوله فرهنگ سازی ورزش و همگانی کردن آن و استعدادیابی در بستر آموزش و پرورش را بسیار مهم دانست و افزود: باید طوری عمل شود که الگوی موفقی از همکاری های دو دستگاه مهم و اثرگذار در جامعه ارائه شود.

برومند تسهیل شرایط حضور روسای انجمن های ورزشی در تصدی مدیریت هیئت های ورزشی استان و شهرستان ها، طرح استفاده نیمه رایگان آموزش و پرورش از امکانات و فضاهای ورزشی در نوبت صبح و تجمیع برگزاری مسابقات ورزشی با رویکرد استعدادیابی و نخبه پروری را از برنامه های مهم این اداره کل عنوان کرد.

در این دیدار زهرا رادنیا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ضمن قدردانی از نگاه و حمایت اداره کل ورزش و جوانان بر توسعه همکاری ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز