استاندار خراسان جنوبی:

لازمه مدیریت درست داشتن اطلاعات بروز و دقیق است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۱:۵۵
کد خبر: ۴۲۶۸۸۸
لازمه مدیریت درست داشتن اطلاعات بروز و دقیق است
استاندار خراسان جنوبی با سلامت کاری و اداری اشاره کرد و گفت: لازمه مدیریت درست داشتن اطلاعات بروز و دقیق است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری خراسان جنوبیف اظهار داشت: مدیران و معاونین باید بروزترین و دقیق ترین اطلاعات حوزه کاری خود را دریافت و نسبت به مطالعه و احاطه بر آنها اقدامات لازم را صورت دهند.

وی رمز مدیریت درست امور را داشتن اطلاعات دقیق دانست و گفت: مدیران باید در جریان آخرین مصوبات و بخش نامه های موجود قرار گیرند و بگونه ای برنامه ریزی کنند تا کارکنان زیرمجموعه نیز از آخرین اخبار و اطلاعات حوزه کاری مطلع شوند.

استاندار خراسان جنوبی نظارت بر روند انجام امور را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران باید با نظارت دقیق بر فعالیت ها و اقداماتی که در حوزه کاری به انجام می رسد کلیه امور را به صورت دقیق مورد نظارت و بازرسی مستمر قرار دهند.

پرویزی ارتقای سطح آموزشی را از دیگر موارد مهم در زمینه ارتقای کارآمدی نظام اداری دانست و اظهار کرد: آموزش ها نیز باید کاربردی و متناسب با نیاز مجموعه و در راستای ماموریت های ذاتی آن حوزه کاری باشد تا به تسریع و تسهیل روند امور کمک کند.

وی بر ارتقای جایگاه استانداری به عنوان نهادی حاکمیتی و مدیریتی تاکید کرد و گفت: در شهرستان ها و بخش ها نیز فرمانداران و بخشداران باید نسبت به حفظ و ارتقای جایگاه سازمانی این نهادها به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها و بخش ها تاکید و توجه ویژه ای داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی قانون را محور تمامی فعالیت ها دانست و افزود: خدمت به مردم به عنوان مهم ترین اصل باید مورد توجه همگان قرار گرفته و برای ارائه بهترین خدمات به مردم از همه توان کاری و اداری خود استفاده کنند.

پرویزی ضمن تاکید مجدد بر ارتقای سلامت کاری، مالی و اداری مدیران در بخش های مختلف، ادامه داد: سلامت کاری و مالی باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه همه مدیران و متولیان امر قرار گیرد و با خاطیان در این زمینه برخوردهای قاطع و قانونی در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز