توسط استاندار

احکام ۸ انتصاب جدید در خراسان جنوبی صادر شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۳۳۳۸۷
احکام ۸ انتصاب جدید در خراسان جنوبی صادر شد
استاندار خراسان جنوبی صبح امروز احکام جداگانه هشت انتصاب جدید در این استان را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در احکامی جداگانه احکام هشت فرماندار و بخشدار استان را صادر کرد.

بر این اساس علیرضا فاطمی بخشدار مرکزی شهرستان خوسف با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف، حسین اسماعیلی معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری شهرستان فردوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس و حسین مرادی معاون فرمانداری بشرویه با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه منصوب شدند.

همچنین پنج بخشدار شامل سلمان شبانی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فردوس، محمد حسین نخعی به عنوان سرپرست بخشداری سده از توابع شهرستان قاینات، غلامرضا اسماعیل زاده به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان طبس ، محمدرضاسالاری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سربیشه و محمدعلی شیردل به عنوان سرپرست بخشداری دستگردان از توابع شهرستان طبس منصوب شدند.

استاندار خراسان جنوبی در این احکام اظهار امیدواری کرده است که ایشان بتوانند با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشند.

گفتنی است؛ در این احکام از خدمات فرمانداران سابق نیز تقدیر و تشکر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز