رئیس دانشگاه بیرجند خبر داد

فعالیت ۲۹۵ عضو هیات علمی در دانشگاه بیرجند

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۲:۱۸
کد خبر: ۴۳۹۲۶۶
فعالیت ۲۹۵ عضو هیات علمی در دانشگاه بیرجند
رئیس دانشگاه بیرجند از فعال بودن 113 آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد هیأت علمی تمام وقت این دانشگاه 295 نفر است و نسبت استاد هیأت علمی به دانشجو این مرکز آموزش‌عالی یک به 44 است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، خلیل خلیلی صبح امروز در روند بازدید محمد صادق علیائی رئیس شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران(شاعا) از دانشگاه بیرجند، اظهار داشت: این دانشگاه با قدمت 40 ساله یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی‌عالی به عنوان قطب علمی آموزشی و نگین شرق کشور خودنمایی می‌کند.

وی افزود: حدود 13هزار دانشجو مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در 12 دانشکده و پنج پردیس دانشگاه بیرجند مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: تعداد هیأت علمی تمام وقت این دانشگاه 295 نفر است و نسبت استاد هیأت علمی به دانشجو این مرکز آموزش‌عالی یک به 44 است.

خلیلی خاطرنشان کرد: 113 آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی رشته‌های علوم پایه و مهندسی در دانشگاه بیرجند فعال است که 60 درصد آن شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران(شاعا) ثبت شده و بقیه این آزمایشگاه‌ها نیز در حال ثبت است.

وی متذکر شد: دانشگاه بیرجند با ظرفیت علمی که دارد در صورت حمایت و توجه بیشتر به ویژه در بخش تأمین امکانات آزمایشگاهی و راه‌اندازی برخی مراکز پژوهشی می‌تواند در رشد و جهش علمی کشور به نحو چشمگیری نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز