مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

۴۱ اثر به مرحله نمایشگاهی جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی راه یافت

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۴۲۰۷۰
۴۱ اثر به مرحله نمایشگاهی جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی راه یافت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از راه یافتن ۴۱ اثر به مرحله نمایشگاهی جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی، احمد محبی اظهار داشت: اختتامیه پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی همزمان با ایام دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از نفرات برتر، فردا (18 مرداد) با حضور مرادخوانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند برگزار می‌شود، افزود: همچنین همزمان با ۱۸ مردادماه نمایشگاه آثار برتر این جشنواره در محل نگارخانه شهر بیرجند گشایش می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۱ اثر در بخش نقاشیخط و ۲۰ اثر در بخش حروف نگاری به معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان استانی و هنرمندان ساعت ۱۶:۳۰ در نگارخانه شهر بیرجند گشایش می‌یابد.

محبی خاطرنشان کرد: اختتامیه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی نیز ساعت ۱۸ در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز