معاون امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

هشت جشنواره هنری و سینمایی در خراسان جنوبی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۷۹۵۰۷
معاون امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری هشت جشنواره هنری و سینمایی طی هفته قرآن و عترت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدعلی زمزم ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۱۲ جشنواره هنری و سینمایی در هفته قران و عترت امسال، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در بخش  فیلم نامه، نماهنگ، عکس، نقاشی،  دو رشته خوشنویسی، پوستر سازی، صنایع دستی و تئاتر خیابانی از جمله این جشنواره ها است.

وی با بیان اینکه برای فرهنگ سازی بیشتر در حوزه نقاشی مذهبی در سال های گذشته ورک شاپ برگزار شد، عنوان داشت: امسال نیز بر اساس همین طرح کارگاه ورک شاپ در زمینه نقاشی خط در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه برگزار می شود.

معاون امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارهای این ورک شاپ به جشنواره راه خواهند یافت، بیان کرد: علاوه بر  این به شرکت کنندگاه در این کارگاه گواهینامه اعطا می شود.

زمزم ادامه داد:  در بخش پوسترسازی نیز ورک شاپ دو روزه طی هفته قرآن و عترت برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری فستیوال تئاتر خیابانی با موضوع قران و عترت طی این هفته خبر داد و گفت: پنج نفر از تئاترهای برگزیده این فستیوال پنج اجرا در سطح خیابان های شهر خواهند داشت.

معاون امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی سایت جشنواره، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره تا هشت آذرماه برای ارسال آثار خود مهلت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز