۳۰آبان؛

همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین در بیرجند برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۲۵۳
همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین در بیرجند برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه بسیج بیرجند از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین در بیرجند خبر داد و گفت: این همایش با حضور هیات مذهبی و مردم در 30 آبان ساعت 9 صبح از میدان آزادی به سمت شهدای باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا فلاحی امروز( 29 آبان) در دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در حال حاضر 40 درصد از جامعه هدف در شهرستان جذب بسیج شده‌اند. 

وی افزود: عرصه‌های فعالیت بسیج بسیار گسترده است و در عرضه نظامی و رزمی 9 گردان بیت المقدس، دو گردان امام حسین (ع)، یک گردان امنیتی امام علی (ع) و پنج گردان کوثر خواهران ساماندهی و سازماندهی شده است. 

فرمانده ناحیه بسیج بیرجند با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین نظام تربیتی در بسیج است، تصریح کرد: تاکنون 1203 حلقه صالحین در محلات و 800 حلقه صالحین در اقشار مختلف بسیج سازماندهی شده است.

فلاحی با بیان اینکه 126 مربی و 11 سرمربی صالحین در بیرجند وجود دارد، ادامه داد: تاکنون 1.5 میلیارد تومان اعتبار در راستای کارگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی به ۶۵ نفر در زمینه پروش شترمرغ، شتر، قارچ، پرورش ماهی و اسانس‌گیری، گیاهان دارویی، احیای باغات و صنایع تبدیلی اعطا شده است.

وی به اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این کار فرهنگی روحیه ایثار و شهادطلبی را در بین جوانان احیا و تقویت می‌کند.

فرمانده ناحیه بسیج بیرجند افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال با رویکرد تبیین نقش بسیج و روحیه انقلابی و با شعار "بسیج انقلابی و خدمتگزار" از ۳۰ آبان ماه تا ششم آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش "رهبر کوچک" در روز دوشنبه اول آذرماه امسال برگزار خواهد شد، ادامه داد: این همایش با حضور حدود 1200 دانش‌آموز بسیجی در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بیرجند تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان همایش "میثاق با ولایت" برگزار می‌شود، بیان کرد: در این تجمع17 گردان سازمان‌دهی شده در محل سپاه ناحیه بیرجند حضور خواهند داشت.

فلاحی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری همایش "میقات صالحین" یکی از برنامه‌های محوری در هفته بسیج است، گفت: 2300حلقه صالحین روز جمعه در میعادگاه‎های نماز جمعه شرکت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز