فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق به مقصد نرسید

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۷۹۹
محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع با اظهارکرد: در راستی اجرای برنامه‌ها و تدابیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران انتظامی شهرستان طبس طرح کنترل، گشت‌زنی و بازرسی خودروهای مشکوک را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون در محور"طبس-ده محمد"مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

سردار شجاع بیان‌کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ۳۰۶ عدد انواع لوازم خانگی، ۱۱۰ ثوب انواع البسه خارجی، ۱۶ دستگاه تجهیزات پزشکی و 4222 عدد انواع اساب بازی با مارک‌های فاقد هر گونه مدارک گمرکی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شجاع با بیان اینکه قاچاق سبب انحراف سرمایه از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه و به خطر افتادن سلامت ملی می شوند، بیان کرد: بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان و یا فروش اجناس قاچاق با اطلاع به موقع و تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، پلیس را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز