نمایشگاه آثار خوشنویسی جشنواره قرآن و عترت خراسان‌جنوبی افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۲:۰۴
کد خبر: ۴۹۳۵۹۶
نمایشگاه آثار خوشنویسی جشنواره قرآن و عترت خراسان‌جنوبی افتتاح شد
نمایشگاه خوشنویسی جشنواره قرآن و عترت با ۴۰ اثر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی و جمعی از هنرمندان در محل انجمن خوشنویسان بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید علی زمزم، معاون هنری و امور سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی عصر دیروز (23 آذر) در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: 95 اثر خوشنویسی از هنرمندان استان در دو بخش شکسته و نستعلیق طی هفته گذشته داوری و نفرات منتخب معرف شدند. 

وی افزود: نفرات برتر این بخش در اختتامیه جشنواره در روز 29 آذر ماه به همراه برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تقدیر خواهند شد. 

زمزم تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی 40 اثر به نمایش درآمده و همچنین در کنار نمایشگاه خوشنویسی آثار تذهیب نیز به نمایش گذاشته شده است.

معاون هنری و امور سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت5 تا 7بعد از ظهر دایر است.

وی بیان کرد: آثار ارسالی از سطح استان بوده که بیشترین آثار از هنرمندان بیرجند، سرایان، فردوس و خوسف بوده است.

زمزم با اشاره به اینکه استقبال از بخش جشنواره خوب بوده است، گفت: با توجه به سابقه خوشنویسی و هنرمندان ممتاز استان انتظار بیشتری از این داشته‌ایم، اما نسبت به فرصت محدود جشنواره از زمان فراخوان اثار رسیده از نظر کمی و کیفی خوب بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز