فرودگاه بین‌المللی بیرجند میزبان ایرباس جدید هما می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۴:۱۷
کد خبر: ۵۱۰۸۲۴
فرودگاه بین‌المللی بیرجند میزبان ایرباس جدید هما می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: 10 و 17 بهمن ماه فرودگاه بین‌المللی بیرجند میزبان ایرباس جدید خریداری شده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا،هادی سلامی  اظهار داشت: پس از دوران طولانی که شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی امکان خرید هواپیما نداشتند در جریان مذاکراتی که پس از توافق برجام به کار بسته شد ایران‌ایر توانست بعد از ماه‌ها مذاکره دو قرارداد مجزا با ایرباس و بوئینگ به امضاء برساند.

وی افزود: در مجموع 180 فروند هواپیما با عقد قرارداد نهایی به سمت آسمان ایران حرکت خواهد کرد که این نخستین دستاورد این خرید بزرگ است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم استان خراسان جنوبی همانند دیگر مردم کشور دارای شأن و منزلت والایی هستند و حق استفاده از هواپیماهای نو و به روز را دارند.

سلامی با بیان اینکه ایرباس 321 به رجیستر EP-IFA به تازگی تحویل هواپیمایی هما شده است و جزو هواپیماهای با بدنه متوسط و از نظر ظرفیت پرواز در حوزه کوتاه‌برد و میان‌برد قرار می‌گیرد و ظرفیت پذیرش حدود 195 نفر مسافر را دارد.

وی افزود: طبق اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر این هواپیما روزهای یکشنبه مورخ 10 و 17 بهمن ماه ساعت 7:35 وارد فرودگاه بین‌المللی بیرجند می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز