معاون استاندار خراسان جنوبی:

مدیران ‌موانع و مشکلات تولیدکنندگان خراسان جنوبی را تسهیل کنند‌

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۱۵۲۲۱
مدیران ‌موانع و مشکلات تولیدکنندگان خراسان جنوبی را تسهیل کنند‌
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: دغدغه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برداشتن و رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد.

به گزارش  خبرگزاری برنا، بی‌بی عصمت سرفرازی عصر امروز  به همراه اعضای کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از کارخانجات صنایع کاشی فرزاد، با اشاره به اینکه نزدیک به 33 ماه  است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فعالیت داشته و بازدیدهایی از این صنایع صورت گرفته اظهار داشت: تاکید تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ما نشانگر این است که همت در سطح کلان در دولت تدبیر و امید و در سطح استان از سوی استاندار خراسان جنوبی و مدیران دستگاه‌های اجرائی با درک درستی که سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ما از شرایط موجود دارند هم دست به دست هم داده ایم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: فعالیت صنایع کاشی و سرامیک فرزاد با توجه مسائل و مشکلات در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید وجود دارد باز مصمم می‌شوند چند کارخانه دیگر را راه‌اندازی کنند بیانگر پویایی و تلاش مدیریت این مجموعه و نشانگر نگاه مثبت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: از همراهی و همکاری مطبوعات و رسانه‌ها نیز در حوزه توسعه منابع انسانی و امور اقتصادی تشکر می‌کنیم که  بخشی از تلاش‌ها و همت‌هایی که صورت می‌گیرد اگر تلاش آنها نباشد این فضای امید و نشاط در جامعه در راستای تلاش مدیران استانی رخ نمی‌دهد.

سرفرازی بیان کرد: مواردی که بیان شد لازم است بررسی و پیگیری دارد و مطمئن باشید موارد بررسی می شود تا هم خواسته شرکت صنایع کاشی و سرامیک فرزاد و هم خواسته شرکت شهرک‌های صنعتی تامین شود.

مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک فرزاد در این بازدید اظهار داشت: با توجه به تحریم‌ها از سال 87 این مجموعه آغاز به فعالیت کرده اما به توجه به روحیه جهادی به مرور زمان این مجموعه خطوط متعددی به آن اضافه گردید که در حال حاضر به 17 واحد در بخش‌های مختلف رسیده  است.

علی اکبر فلاحی با اشاره به مشکلات از جمله محل ورودی کارخانه اظهار داشت:در راستای ساماندهی مسیر عبور و مرور کارخانه شرکت شهرک ها همواره مسئله مطالعاتی آن را مطرح می کند که امروزه با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه سنگین و به ویژه کارکنان و کارگران این مجموعه می‌طلبد از فاز مطالعاتی بیرون و در راستای ساماندهی آن اقدام شود.

فلاحی بیان کرد: اما اگر شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای این امر نمی‌تواند اقدامی انجام دهد این مجموعه را از شهرک صنعتی منفک کنند تا خودمان اقدام به ساخت جاده در مسیر ورودی کارخانه  صورت دهیم و یا اختیارات داده شود تا ورودی این مجموعه ساماندهی شود.

وی افزود:با توجه به شیب و سرازیرشدن روان آبها به داخل کارخانه می‌طلبد دستور لازم در راستای رفع این مشکل و ساماندهی ورودی این کارخانه داده شود.

مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک فرزاد تصریح کرد: در زمینه بدهی به دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز مطالبات آنها را به زودی پرداخت می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز