امنیت عمومی در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد‌

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۷:۰۳
کد خبر: ۵۳۵۲۶۰
امنیت عمومی در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد‌
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ‌گفت: بخش اقتصادی در مرزها باید سهل‌الوصول باشد و مسئله امنیت عمومی به لحاظ شرایط حساس امروزی باید در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدحسینی ظهر امروز در همایش مرزنشینان و مرزداران خراسان جنوبی با تأکید ویژه براینکه بخش اقتصادی در مرزها باید سهل‌الوصول باشد اظهار داشت: آنچه مهم است این است که باید مسئله امنیت عمومی به لحاظ شرایط حساس امروزی در همه جا و خصوصا در مرزها مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

وی با بیان این نکته که نباید صرفا تصمیماتی گرفته شود که بدون در نظر گرفتن امنیت مرز باشد تصریح کرد: اگر چه سایه سنگین امنیتی به بخش اقتصادی، امری قابل‌قبول نیست ولی نباید این مسئله نادیده انگاشته شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی، برگزاری  جلسات مرزبانان و مرزنشینان را فرصتی طلایی برای افزایش امنیت دانست و افزود: افزایش حس مسئولیت‌پذیری و اینکه حتی کوچک‌ترین فرد در مرز می‌تواند نقش تاثیرگذاری در امنیت داشته باشد از نتایج همین جلسات است. در کشور ادیان و مذاهب مختلفی وجود دارد که برای این کشور و نظام خون دادند و زمینه‌ساز امنیت شدند و امروز هم وظیفه ما در سراسر ایران اسلامی و به ویژه مرزها ادامه دادن راه شهدا با افزایش اتحاد و برادری است.

حسینی، سیستم امنیت کشور را بسترساز توسعه کشور دانست و تاکید کرد: سیستم امنیتی کار خود را به خوبی می‌داند و نتیجه ترکیب این جلسات با حضور مسئولان نظامی و امنیتی و نگاه ویژه به مردم، امنیت مثال زدنی ایران در سطح جهان است.

وی سران عشایر را پیشگامان تربیت جوانان قوی و غیرتمند دانست و بیان کرد: شما سران عشایر پیشگامان تربیت جوانان به عنوان پاسداران امنیت پایدار هستید و باید جوانان را به این مسیر ترقی سوق دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز