امام جمعه موقت بیرجند:

مسئولان حمایت‌های موثر از تولید ملی داشته باشند

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۸:۰۵
کد خبر: ۵۴۴۵۳۸
مسئولان حمایت‌های موثر از تولید ملی داشته باشند
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مسئولان باید از تولید و اشتغال حمایت‌های موثر داشته باشند، ادامه داد: جلوگیری از کالای قاچاق و تولید کالای مرغوب توسط تولیدکنندگان داخل گام مهمی در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا،حجت الاسلام علیجان دلدار امروز (25 فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شعار سال، گفت: نام‌گذاری‌های سال نیاز همه جانبه انقلاب است و باید به آن توجه جدی داشت و در راستای تحقق این شعارها تلاش کنیم

وی با اشاره به توجه رهبر   معظم انقلاب بر مسئله اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم، تنها راه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی دانست.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های داخل و همچنین استعداد و توان مردم است، اظهارکرد: بسیج عمومی و جهاد به وسیله تمام اقشار مردم و دولت از دیگر مواردی است که باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال اتفاق بیافتد. 

دلدار با تاکید بر تلاش علما و دانشمندان در راستای فرهنگ‌سازی و فکر جامعه، تصریح کرد: دانشگاهیان نیز نقش مهمی در راستای تولید نظریه و کارهای عملی و کارآمد دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید از تولید و اشتغال حمایت‌های موثر داشته باشند، ادامه داد: جلوگیری از کالای قاچاق و تولید کالای مرغوب توسط تولیدکنندگان داخل گام مهمی در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی و پیشرفت کشور است. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز