بیماری خاصی در صنعت دامپروری و طیور استان خراسان جنوبی مشاهده نشده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۵۹۴
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بیماری خاصی در صنعت دامپروری و طیور استان نداریم که این موضوع موفقیت بزرگی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،علیرضا رفیعی‌پور در دیدار با فرماندار فردوس با بیان تاثیرگذاری دامپزشکی در حوزه‌های اقتصاد، اشتغال، بهداشت و تجارت اظهار داشت: در دو سال اخیر طرح‌های اقتصادی زیادی تنظیم و به مسئولان استان ارائه داده‌ایم.

فرماندار فردوس در این دیدار با اشاره به وظیفه‌مندی دامپزشکی در حوزه بهداشت گفت: توجه بیشتر به اعتبارات این دستگاه سبب ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

مهدی ابراهیمی اظهار داشت: با فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور آشنا هستیم و می‌دانیم این سازمان چه وظایف سنگینی را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: اگر دامپزشکی عملکرد خوبی داشته باشد و قدرتمند در برابر بیماری‌های قابل انتقال از حیوانات به جامعه انسانی جلوگیری کند، سلامت مردم تامین می‌شود.

فرماندار فردوس به رواج نگهداری حیوانات و پرندگان زینتی در منازل مسکونی اشاره کرد و اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از مخاطرات، ارائه خدمات بهداشتی، کنترل و نظارت در این زمینه برای سلامت مردم حائز اهمیت است.

ابراهیمی به میزان خوب بارندگی های شهرستان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم صنعت دامپروری رونق بیشتری نسبت به سالیان گذشته داشته باشد و لزوم برنامه‌ریزی دقیق تر با هدف جلوگیری از مخاطرات بهداشتی بیش از پیش در این زمینه احساس می‌شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز