نگاه مدیران به حوزه روابط عمومی‌ها باید تخصصی باشد

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۴۶۶۰۳
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: برخی از مدیران با حوزه روابط عمومی آشنا نیستند و متاسفانه روابط عمومی‌ها را در حد تدارکات چی و هماهنگ‌کننده برنامه‌ها و مراسمات می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری برنا،عباسعلی بهاریدر گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور استاندرا خراسان جنوبی برگزار شد با اشاره به مسائل و مشکلات در حوزه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: از روابط عمومی‌ها به عنوان هنر هشتم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد می‌شود اما هنرنمایی روابط عمومی‌های استان خیلی به چشم نمی‌آید یا در خور شأن نظام و شایستگی دولت تدبیر و امید نیست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: متاسفانه این عقب ماندگی، ضعف نیست و این عقب ماندگی‌ها بیشتر در حوزه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی است که مشکلاتی را در این حوزه ایجاد می‌کند.

بهاری بیان کرد: برخی از مدیران با حوزه روابط عمومی آشنا نیستند و متاسفانه راوبط عمومی‌ها را در حد تدارکات چی و به حدی که تنها برنامه‌ها و مراسماتی را پیگیری و تبلیغات کنند می‌بینند و این موضوع سبب شده روابط عمومی‌ها از کار تخصصی خود باز بمانند و نتوانند آن رسالت اصلی خود را در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات به مردم انجام دهند.

وی با تأکیدبر ارتقاء سطح دانش روابط عمومی‌ها تصریح کرد: در این زمینه تلاش کردیم بزودی طبق برنامه اجرایی و آموزشی که به روابط عمومی‌ها ابلاغ خواهد شد در حوزه تشریفات، اطلاع رسانی و تبلیغات بحث‌های آموزشی را در سطح تکمیلی و مقدمات پیگیری کنیم و در راستای تقویت سطح دانش عمومی روابط عمومی‌ها تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: متاسفانه انباشت کارهای غیر مرتبط در حوزه روابط عمومی که برخی مدیران ارجاع می‌دهند سبب شده آن چالاکی و چابکی که از روابط عمومی‌ها انتظار داریم به چشم نیاید.

وی افزود: نقص در زمینه فضای مجازی نیز به ادارات و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که روابط عمومی‌ها در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی در بخش اطلاع رسانی و تبلیغات می‌توانند وارد شوند و همه دستگاه‌ها ملزم و متعهد باشند که حتما فضاهای مجازی را در سایت خود تعریف بکنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در زمینه انتخابات پیش رو نیز انتظار داریم روابط عمومی‌ها در راستای مشارکت و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات همکاری کند و این فعالیت نیز در چارچوب مقررات و ضوابط باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز