نماینده بشرویه در مجلس:

کشت گلخانه‌ای در شهرستان بشرویه در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۶:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۶۵۷
نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر باید میل به سمت کشت گلخانه داشته باشیم که این امر هماهنگی مدیران و همکاری بخش خصوصی را می‌طلبد.

به گزارش خبرکگزاری برنا، محمدرضا امیرحسنخانی ظهر امروز در شورای اداری بشرویه اظهار داشت: باتوجه به اینکه مهم‌ترین فعالیت منطقه کشاورزی است باید بتوانیم در بخش کشاورزی حرکت جدیدی را ببینیم و این نیز با پیگیری‌های شما مسئولان میسر می‌شود.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر باید میل به سمت کشت گلخانه داشته باشیم که این امر هماهنگی مدیران و همکاری بخش خصوصی را می‌طلبد.

نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صنعت گردشگری بیان کرد: صنعت گردشگری در این شهرستان رونق بسیاری نداشته است و باید بیشتر تلاش شود چراکه در بحث گردشگری زیرساخت‌های حداقلی را در بشرویه داریم و خوشبختانه در زمینه صنایع دستی نیز پیشرفت خوبی در این شهرستان انجام شده است.

امیرحسنخانی با اشاره به انتخابات اظهار داشت: مردم باید به نحو احسن با حضور گسترده و حداکثری خود اقتدار نظام را نشان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز