مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو اختصاصی با برنا:

برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته جوان تا برگزاری جشن گلریزان توسط جامعه ورزشی استان در هفته آینده

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۱:۳۷
کد خبر: ۸۳۸۰۲۸
برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته جوان تا برگزاری جشن گلریزان توسط جامعه ورزشی استان در هفته آینده
وی گفت: در هفته جوان 200 برنامه توسط ادارات شهرستان ها و سمن ها با محوریت کمک به سیل زدگان و نشاط اجتماعی برگزار شد و جشن گلریزان جامعه بزرگ ورزش استان در هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته جوان 200 برنامه توسط ادارات شهرستان ها و سمن ها با محوریت کمک به سیل زدگان و نشاط اجتماعی برگزار شد عنوان کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های هفته جوان در خراسان جنوبی برگزاری سمینارملی منطقه ای جوان خلاق ایران پیشرو با حضور 6 استان شرق کشور و مهندس امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراکیر وزارت ورزش و جوانان در شهرستان بیرجند به مدت 3 روز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این سمینار از سامانه آموزشی کارآفرینی آنلاین رونمایی شد افزود: افتتاح اتوبوس جوان برای اولین بار در استان به منظور فروش محصولات صنایع دستی سمن ها، غربالگری جوانان می توان نام برد.

سرپرست بیان کرد: جشنواره اوقات فراغت در 10 شهرستان خراسان جنوبی با محوریت کمک به سیل زدگان برگزار شد که عواید فروش بلیط و کمک های سمن ها به مبلغ حدود 6 میلیون تومان به سیل زدگان اهدا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از اعزام دو گروه جهادی سمن های شهرستان های زیرکوه و بیرجند به منظور حضور در استان های لرستان و خوزستان خبرداد و بیان کرد: در همین راستا 300 کاروان اقلام کمکی و کمک نقدی 20 میلیون ریالی سمن ها به سیل زندگان انجام شد.

وی در پایان گفت: جشن گلریزان جامعه بزرگ ورزش استان در هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود. سرپرست از افتتاح پیاده رو جوان در ماه مبارک رمضان خبرداد و بیان کرد: تجلیل از برترین های اوقات فراغت یکی دیگر از برنامه های جاری در هفته آینده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز