به گزارش برنا خراسان جنوبی:

جشنواره فراغت با ورزش، ویژه بانوان شرق کشور در بیرجند برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۱:۵۷
کد خبر: ۸۴۱۷۲۸
جشنواره فراغت با ورزش، ویژه بانوان شرق کشور در بیرجند برگزار شد
جشنواره فراغت بانوان با ورزش صبح امروز، با حضور ورزشکارانی از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در سالن علوی بیرجند در دو بخش بانوان شاغل و غیر شاغل برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جشنواره منطقه‌ای «اوقات فراغت بانوان با ورزش» با حضور ورزشکاران برتر استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان در سالن ورزشی علوی بیرجند برگزار شد.
مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان استان محوری ترین بحث وزارت ورزش و جوانان را در بخش بانوان، توسعه ورزش در بخش های شهری و روستایی دانست و گفت: هدف ما از برگزاری چنین جشنواره هایی صرفا حضور بانوان شاغل دستگاههای اجرایی نیست بلکه باید با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین بانوان، جشنواره‌های ورزشی ویژه کارگران، کارمندان، کارگران، زندانیان، دانش‌آموزان و دانشجویان نیز برگزار شود که با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید بایستی نگاه ما به این مقوله حاکمیتی باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با اشاره به این که ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف این اداره کل است، گفت: نشاط اجتماعی خانواده‌ها در گروی سلامت روحی و جسمی زنان بوده و برای دستیابی به این امر زنان باید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: بر همین اساس اهمیت ‌دادن به مباحث بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است که در این راستا به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آنان، ایجاد فضاهای ورزشی مربوط به بانوان و ارتقاء سرانه فضای ورزشی و توسعه ورزش همگانی بانوان از اهداف و برنامه‌های این اداره کل است.

در این دوره از مسابقات که در شش ایستگاه طناب زنی، بسکتبال، ضربات بدمینتون، دارت و بازی‌های بومی و محلی یک‌قل‌دوقل و لی‌لی در دو بخش شاغلین و غیرشاغلین برگزار شد، خراسان‌جنوبی در بخش تیمی شاغلین، با ترکیب منصوره، مریم و میترا توسلی به سرپرستی مریم سنچولی بر سکوی نخست ایستاد، تیم سیستان‌وبلوچستان متشکل از فاطمه، طاهره و حوریه جعفری نایب‌قهرمان شد و تیم خراسان‌رضوی متشکل از شهناز و لیلی صالحی با سرپرستی عرب به مقام سوم دست یافت.
همچنین تیم خراسان‌رضوی با ترکیب فائزه، فاطمه و زهرا قربانی به سرپرستی عرب در بخش مسابقات بانوان غیرشاغل جشنواره به مقام قهرمانی رسید، تیم خراسان‌شمالی با ترکیب طیبه، فاطمه و ام‌کلثوم یوسفی به سرپرستی علیزاده در جایگاه دوم ایستاد و تیم خراسان‌جنوبی با ترکیب عاطفه افروز، فاطمه کامیاب و راضیه حسینی به سرپرستی مریم زربان حائز رتبه سوم رقابت‌ها شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز