معاون عمرانی استاندار خبرداد:

تخصیص ۴۷.۵ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۵:۱۱
کد خبر: ۸۶۶۳۵۰
تخصیص ۴۷.۵ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده
سیدکمال الدین میرجعفریان بیان کرد: برای کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل در خراسان جنوبی 47.5 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سیدکمال الدین میرجعفریان معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خراسان جنوبی شامگاه پنج  شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد:برای کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل در خراسان جنوبی 47.5 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض اختصاص یافت.

وی گفت: این کمک های بلاعوض با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندارو دستگاههای اجرایی برای جبران بخشی از خسارت های کشاورزان و دامداران، روز گذشته به استان ابلاغ شد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: اعتبارات  مزبور طی 2 روز آینده به حساب شهرستان ها واریز می شود.

وی اظهار داشت: 87.5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به کشاورزانی که مزارع آنان دچار آسیب شده و در سامانه سجاد ثبت شده اند، اختصاص یافته است.

میرجعفریان با اشاره به دریافت مجوز ساخت 150 واحد مسکونی از 250 واحد دچار خسارت در سیل در خراسان جنوبی افزود: تاکنون عملیات ساخت 96 واحد آغاز شده و برخی از این خانه ها به مرحله فونداسیون و اسکلت نیز رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی  به نام گذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری، اشاره کرد و گفت: مهمترین سیاستگذاری برای ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی است.

وی با بیان اینکه امروزه برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی در فرآیند نظام مردم سالاری دینی موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی می شود، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات مناسب شهرداری ها و دهیاری ها به لحاظ تنوع فعالیت ها و ارزش های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان  است.

میرجعفریان با اشاره به اینکه شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه است گفت:برای دستیابی به شاخصهای شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضای مطلوب را برای مردم فراهم کنند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری فرصت مغتنمی است تا زحمات شهرداران و دهیاران مان را که بصورت شبانه روزی در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در حال خدمت به شهروندان و روستائیان هستند ارج بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز