مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

خراسان جنوبی فردا میزبان دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کاروان جاده ولایت

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۶۷۶۲۶
خراسان جنوبی فردا میزبان دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کاروان جاده ولایت
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هدف از برگزاری این جشنواره به کارگیری هیات ورزشی در فرهنگی مذهبی ایرانی است بیان کرد: این جشنواره 18 و 19 تیرماه در شهرستان طبس با حضور مسولان استانی و 32 ورزشکار از استان های مختلف به خراسان جنوبی- شهرستان طبس ورود می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست خبری مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با موضوع دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کاروان جاده ولایت (ورود تاریخی حضرت رضا"ع") به ایران و دهه کرامت با حضور معاون امور فرهنگی و جوانان وی برگزار شد.

مهران سرپرست نیز در این نشست بیان کرد:یکی از برنامه های اساسی وزارت ورزش دنبال می کند برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت است.

وی با اشاره به اینکه استان های خوزستان ، فارس، یزد و کهکیلویه و خراسان جنوبی در برگزاری این جشنواره مشارکت می کنند گفت: هیات ورزشی شهرستانی و استانی در ایندهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کاروان جاده ولایت اعلام آمادگی کامل دارند.

وی برگزاری با کیفیت این جشنواره را با مشارکت مردم یکی از مهمترین اولویت ها دانست و خاطرنشان کرد: هیئت پزشکی ورزشی، همگانی، دومیدانی، باستانی به صورت رسمی درگیر آن خواهند بود.

 سرپرست بیان کرد: امسال هم از دو خانواده شهدای ورزشکار و از افراد کاروان جاده ولایت تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز