بررسی بیش از ۱۰۰۰ گزارش مردمی در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۸:۴۳
کد خبر: ۸۶۸۱۸۸
بررسی بیش از ۱۰۰۰ گزارش مردمی در خراسان جنوبی
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و 60 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 به معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان اعلام شده که مورد بررسی بازرسان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی تهوری با اشاره به پیگیری گزارشات و شکایت های مردمی به منظور اصلاح و برگشت مبالغ مازاد دریافتی به آنان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: با پیگیری و بررسی شکایت های صورت گرفته و گزارشات سامانه 124 و به دنبال آن تشکیل پرونده تخلف برای متخلفان،  بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

تهوری ادامه داد:  همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون، بیش از 22 هزار و 450 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی انجام شده که منجر به تشکیل 307 پرونده تخلف شده است.

معاون  بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: ارزش ریالی این تعداد پرونده بالغ بر 5 میلیارد و 688  میلیون و 357 هزار ریال است که جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.

تهوری با بیان اینکه سامانه تلفنی 124 راحت ترین و سریع‌ترین پل ارتباطی مردم  با معاونت  بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان و همچنین شهرستان ها است، تاکید کرد: تسریع و موفقیت در برخورد با تخلفات اقتصادی در سطح عرضه و پایش و نظارت هر چه بهتر بازار در گرو همراهی و همکاری مردم با بازرسان و گزارش تخلفات واحدها به سامانه 124 است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز