رئیس سازمان توسعه تجهیز و نوسازی مدارس در خراسان جنوبی:

تکمیل سالن ورزشی نهبندان نیازمند ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار است

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۱:۱۵
کد خبر: ۸۶۸۹۹۴
تکمیل سالن ورزشی نهبندان نیازمند ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار است
صبح امروز اولین سفر دکتر مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان توسعه تجهیز و نوسازی مدارس ایران به خراسان جنوبی با استقبال معاون فرماندار شهرستان نهبندان و بیکی مدیر کل نوسازی تجهیز و توسعه مدارس خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین  بازدید وی خوابگاه پسرانه 90 نفره بود که در حاشیه این بازدید بیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت:پروژه خوابگاه 90 نقره دانش آموزی شهرستان نهبندان به مساحت 913 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 40 درصد است. وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد تومان هزینه شده است ادامه داد: برای تکمیل این پروژه 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

دومین بازدید دکتر رخشانی از سالن ورزشی مجتمع تختی شهرستان نهبندان بود که مهندس بیکی مدیرکل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: تکمیل سالن ورزشی راهنمایی نهبندان به مساحت 914 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد است. وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد تومان هزینه شده است افزود: تکمیل پروژه نیازمند 250 میلیون تومان است.

سومین برنامه وی بازدید ازپروژه حصارکشی مدرسه تک کلاسه روستای همند بود که از آخرین روند پروژه آگاهی یافت.

تکمیل پروژه امینی آذر شهرستان سربیشه نیازمند  یک میلیارد و 200 میلیون تومان برنامه ظهر روز چهارشنبه  دکتر درخشانی رئیس سازمان نوسازی مدارس ایران و بیکی مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس استان  بازدید از پروژه مدرسه شش کلاسه امینی آذر در شهرستان سربیشه بود.

بیکی مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس خراسان جنوبی نیز از پیشرفت 70 درصدی این مدرسه خبر داد و بیان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان در برای تکمیل این پروژه نیاز است.

وی افرود: تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز