با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی انجام شد:

شرکت نمایندگان زیرکوه در اولین دوره مربیگری درجه ۳ سپک تاکرا خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴:۰۴
کد خبر: ۸۷۳۴۷۴
شرکت نمایندگان زیرکوه در اولین دوره مربیگری درجه ۳ سپک تاکرا خراسان جنوبی
اولین دوره مربیگری درجه 3 سپک تاکرا ویژه آقایان و بانوان با شرکت 71 داوطلب به میزبانی شهرستان بیرجند از تاریخ 18 لغایت 21 تیرماه جاری برگزار شد که در این دوره 6 نفر از فعالین ورزشی شهرستان جهت کسب آموزش، تجربه و مهارت های لازم به این دوره اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رضا صادقی رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان به منظور گسترش ورزش مهیج و المپیادی سپک تاکرا در این شهرستان مرزی و بالا بردن سطح آموزش های تیم سپک تاکرای زیرکوه و توجه ویژه به مستعدین ورزشی در حوزه بانوان 6 نفر از متقاضیان و فعالین ورزشی به اولین دوره مربیگری درجه 3 سپک تاکرا که به میزبانی شهرستان بیرجند خراسان جنوبی برگزار شد اعزام شدند.
 
صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین دوره مربیگری درجه 3 سپک تاکرا ویژه آقایان و بانوان با شرکت 71 داوطلب به میزبانی شهرستان بیرجند از تاریخ 18 لغایت 21 تیرماه جاری برگزار شد که در این دوره 6 نفر از فعالین ورزشی شهرستان جهت کسب آموزش، تجربه و مهارت های لازم به این دوره اعزام شدند.
شایان ذکر است که این دوره مربیگری زیر نظر مدرسین فدراسیون مجتبی کیخا و خانم احمدنیا و با حضور چهار بازیکن خانم و آقای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار روز در شهرستان بیرجند برگزار شد.
 
گفتنی است در چارچوب برگزاری این دوره و در حضور مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی رقابتی جذاب و نمادین بین تیم های سپک تاکرای زیرکوه نماینده اعزامی خراسان جنوبی به اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر سپک تاکرای کشور و تیم منتخب سیستان و بلوچستان و دو تن از بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن ورزشی سرو برگزار شد.

زیرکوه1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز