۷۰درصد مطالبات اردیبهشت ماه ۹۸ موسسات دولتی دانشگاهی پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۹:۳۶
کد خبر: ۸۷۵۳۳۴
مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اعلام کرد : 70 درصد علی الحساب مطالبات اردیبهشت ماه 98 موسسات دولتی دانشگاهی طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان جنوبی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دکتر علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تخصیص اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، بخشی از مطالبات موسسات طرف قرارداد این اداره کل به حساب آنان واریز شد .

اربابی ضمن اشاره به مطالبات موسسات طرف قرارداد این اداره کل ادامه داد: باقیمانده مطالبات فروردین ماه سال جاری به همراه 70 درصد علی الحساب مطالبات اردیبهشت ماه 98 موسسات دولتی دانشگاهی طرف قرارداد و همچنین مطالبات اسناد دریافت شده خردادماه 98 داروخانه های مستقل به حساب آنان واریز شد که با این پرداخت هم اکنون وضعیت پرداختی به داروخانه های استان برای اسناد سال جاری در وضعیت به روز می باشد.

وی افزود: داروخانه های خصوصی و غیردانشگاهی طرف قرارداد با این اداره کل شامل 69 داروخانه می باشد که در سطح این استان به بیش از 470 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش این اداره کل خدمت ارائه می کنند .

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی یادآور شد: 80 درصد علی الحساب اردیبهشت ماه 98 قرارداد سطح یک روستائیان و عشایر این اداره کل نیز به حساب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پرداخت شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز