سعید دادگر خبرداد:

کشف بیش از ۳ تن تریاک از سوداگران مرگ

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۸۱۰۰۰
کشف بیش از ۳ تن تریاک از سوداگران مرگ
جانشین انتظامی استان، گفت: طی هفته گذشته بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضربات سنگینی بر پیکره قاچاقچیان مواد مخدر وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،سعید دادگر در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان بیان کرد:  طی هفته گذشته مبارزه بی امان کارکنان پلیس با سوداگران مرگ توفیقات خوبی داشته و منجر به کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر و انهدام چند باند حمل و جابه جایی مواد مخدر در استان شده است.

وی با تقدیر از اقدامات جهادی کارکنان پلیس خراسان جنوبی ادامه داد: خداوند را شاکریم که در لباس مقدس نیروی انتظامی فرصت خدمتگزاری به مردم را به ما عنایت کرده است و بابت این نعمت باید قدردان و شکرگزار باشیم.

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در عرصه های ایثار و از جان گذشتگی، مأموران پلیس همیشه پیش قدم هستند و دست خدا برای یاری در مأموریت های ما مشهود است و اعتقاد داریم که اگر کار برای رضای خداوند باشد قطعا خداوند ما را یاری خواهد کرد.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: امنیت و اقتدار مرزهای حساس و شکننده ای دارند که بایستی با خودسازی مراقبت کنیم که این اقتدار همراه با غرور نباشد و خدا و شهدای مظلوم نیروی انتظامی را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز