جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبرداد:

توزیع لوازم التحریر و وسایل بازی بین دانش آموزان سربیشه / استقرار پزشکان جهادی در سربیشه

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۱:۰۳
کد خبر: ۸۸۸۲۷۲
توزیع لوازم التحریر و وسایل بازی بین دانش آموزان سربیشه / استقرار پزشکان جهادی در سربیشه
«مجید رضا لطیفی» از توزیع لوازم التحریر و وسایل بازی بین دانش آموزان منطقه خبر داد و گفت: توزیع ۶۵۰ بسته حمایتی، معیشتی به همراه بسته های بهداشتی و ۸۰۰ جعبه کمک های اولیه در روستاهای خارستان، توت، بیشه، لجونک، ازبک، دریلوند و بخش حور و همچنین آموزش کارگروهی، کمک های اولیه، مشاوره گروهی و انفرادی، درمان شب ادراری و کابوس شبانه، آموزش کاردستی و ... از دیگر برنامه های جانبی این طرح بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به ورود و استقرار اولین کاروان سلامت هلال احمر در قالب طرح «نذر آب۲» از اردبیل در شهرستان سربیشه، تعداد اعضای این تیم را ۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: طی ۳ روز استقرار این تیم در مجموع دو هزار و 360 نفر از ویزیت و خدمات رایگان طرح  بهره‌مند شدند.

«مجید رضا لطیفی» از توزیع لوازم التحریر و وسایل بازی بین دانش آموزان منطقه خبر داد و گفت: توزیع ۶۵۰ بسته حمایتی، معیشتی به همراه بسته های بهداشتی و ۸۰۰ جعبه کمک های اولیه در روستاهای  خارستان، توت، بیشه، لجونک، ازبک، دریلوند و بخش حور و همچنین آموزش کارگروهی، کمک های اولیه، مشاوره گروهی و انفرادی، درمان شب ادراری و کابوس شبانه، آموزش کاردستی و ... از دیگر برنامه های جانبی این طرح بود.

وی با اشاره به تهیه 400 قلم دارو به ارزش 300 میلیون ریال توسط کاروان سلامت اردبیل، اظهار کرد: افزون بر این، داروهای مورد نیاز دیگری هم خریداری و روزانه داروهای حدود 600 نسخه به طور رایگان توسط این کاروان توزیع شده است.

وی آموزش بهداشت عمومی، وضعیت سلامت آب شرب، برگزاری جشن عید غدیر ویژه اهالی بخش درح، آموزش مقابله با حشرات را از دیگر برنامه های اجرایی در این طرح برشمرد و افزود: پزشکان متخصص داخلی، اطفال و زنان و زایمان، دو پزشک عمومی، یک دندانپزشک، دکتر روانشاس بالینی دو نفر، یک نفر بینایی سنج، کارشناس بهداشت محیط یک نفر و یک دارویار به همراه ۲۵ نفر از داوطلبان و کارکنان هلال احمر سربیشه با این کاروان همکاری کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز