به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی:

دیدار کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی+ببینید

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۵:۵۷
کد خبر: ۹۱۲۴۶۲
به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و جمع از روسای هیات ورزشی، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با حجت اسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و جمع از روسای هیات ورزشی، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با حجت اسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این دیدار ورزش و تندرستی را یکی از مهمترین اولویت های جامعه کنونی دانست و بیان کرد: طبق سیاست های شخص وزیر و استاندارخراسان جنوبی همگانی کردن ورزش در همه رده های سنی و رشته های ورزشی جز اولویت های اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ترویج روحیه نشاط و امید از طریق ورزش در دستور کار قرار داد افزود: اکنون 48 هیئت ورزشی در استان فعال هستند بیشتر تمرکز ما در رده های سنی پایه است تا بتوانیم استعدادهای خوبی برای قهرمانی پرورش دهیم.

IMG_3427 - Copy

IMG_3425 - Copy

IMG_3407 - Copy

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز