به دستور وزیر برای اولین بار در کشور:

ساماندهی هوشمند کارگران سرگذر و کارگران ساختمانی" در خراسان جنوبی اجرایی می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۹:۵۹
کد خبر: ۹۱۳۴۳۵
ساماندهی هوشمند کارگران سرگذر و کارگران ساختمانی  در خراسان جنوبی اجرایی می شود
اجرای طرح پایلوت ساماندهی هوشمند کارگران ساختمانی در خراسان جنوبی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه های نرتبط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست هم اندیشی در خصوص اجرای طرح پایلوت ساماندهی هوشمند کارگران ساختمانی در خراسان جنوبی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه های نرتبط برگزار شد.

عباس رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه های مرتبط با موضوع در اجرای این طرح در مرکز و شهرستانهای استان، گفت: این طرح با دستور مقام عالی وزارت مبنی بر همکاری در اجرای طرح به صورت پایلوت در خراسان جنوبی اجرایی شده و پس از آن استانهای شرق کشور از آن بهره مند می شوند.

رکنی ادامه داد: ساماندهی هوشمند کارگران سرگذر و کارگران ساختمانی علاوه بر تلطیف و تغییر چهره شهر و میادین، موجب حفظ کرامت کارگران و خانواده های آنان و ارتقاء جایگاه اجتماعی این قشر زحمتکش خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از استقبال مقام عالی وزارت و معاونین ایشان از طرح ساماندهی هوشمند کارگران خبر داد و افزود: این سامانه به عنوان سامانه ای رفاهی و به منظور کاریابی و هوشمند سازی رتبه بندی کارگران ، ابتدا در شهرستان قاینات و پس از آن در سایر شهرستانهای استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز