استاندار در نشست ستاد توسعه شهرستان نهبندان خبرداد:

سفر مدیران ایدرو و ایمیدرو طی روزهای آتی به خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۷:۲۷
کد خبر: ۹۱۴۱۵۲
سفر مدیران ایدرو و ایمیدرو طی روزهای آتی به خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی بر جذب و ترغیب سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در شهرستان نهبندان تاکید کرد و از سفر مدیران ایدرو و ایمیدرو طی روزهای آتی برای بررسی میدانی و مذاکره درخصوص انجام سرمایه‌گذاری در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شب گذشته نشست ستاد توسعه شهرستان نهبندان به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی و جمعی از مدیران کل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به ارزشمند بودن سفر سال‌های پیش مقام معظم رهبری و دستور صدور سند توسعه شهرستان نهبندان اظهار کرد: با گذشت قریب ۱۴ سال از سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان و علیرغم تهیه سند توسعه آن، متاسفانه طی سال‌های گذشته اقدام شایع و ملموسی در خصوص رفع محرومیت از این شهرستان انجام نگرفته است لذا ضرورت دارد مدیران استانی و شهرستان به اجرایی شدن سند توسعه شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: حرکت در مسیر توسعه شهرستان نهبندان که از مطالبات گذشته مقام معظم رهبری است، اکنون برای ما یک تکلیف شرعی است و باید مدیران شهرستان بخصوص فرماندار شهرستان با رایزنی، پیگیری، جذب اعتبارات، هم‌افزایی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی تخصصی و بر پایه برنامه‌های اجرایی مشخص و پروژه محوری حرکت کنند.

فرماندار نهبندان هم در این نشست گزارشی از وضعیت و میزان پیشرفت اقدامات و سند توسعه شهرستان ارائه کرد و مدیران دستگاه‌های تخصصی از جمله راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و بنیاد مسکن گزارشی از اقدامات اجرایی و برنامه‌های پیش روی مجموعه خود در راستای اجرای سند توسعه شهرستان نهبندان را بیان کردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز