مدیرکل ورزش و جوانان :

افزایش ۹۵ درصدی اعتبارات ورزشی استان / تاکنون ۶۰۵ میلیون تومان به هیات ورزشی اختصاص یافت

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۷:۲۹
کد خبر: ۹۲۲۲۶۱
افزایش ۹۵ درصدی اعتبارات ورزشی استان / تاکنون ۶۰۵ میلیون تومان به هیات ورزشی اختصاص یافت
عزیزی بیان کرد: شورای عالی ورزش بعد از 4 سال، ستاد ساماندهی امورجوانان بعد از یک سال با حضور استاندار تشکیل شد و به دستور استاندار اعتبارات مصوب حوزه ورزش از 65 میلیون تومان به 1 میلیارد تومان افزایش یافت و تاکنون 605 میلیون تومان به هیات ورزشی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست صمیمی هیات ورزشی و دبیران سمن ها و روسای ادارات شهرستان های تابعه با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و ج.انان خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران است که به لحاظ جمعیت رتبه 28 را در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور ایشان در وزارت ورزش و جوانان همیشه موجب برکت بوده است افزود: امیدوارم سفر ایشان به خراسان جنوبی موجب برکت برای سمن ها و هیات ورزشی خراسان جنوب شود.

وی با بیان اینکه رشته های ورزشی همچون فوتبال ساحلی، کشتی، با کمترین امکانات توانستند بهترین مقامات را کسب کردند عنوان کرد: نخستین سهمیه المپیک 2020  توسط نجمه خدمتی فرزند خراسان جنوبی کسب شده که این نشان از رشد استعدادهای جوانان این خطه است. عزیزی بیان کرد : یکی از مصوبات  سفر وزیر ورزش به استان حذف ورودی ها در مسابقات کشوری بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه در توسعه زیرساخت ها برای هیات های ورزشی و سمن ها می تواند موجب رشد و توسعه پایدار و متوزان را در استان ایجاد کنیم گفت: موفقیت های ورزشکاران خراسان جنوبی با کمبود های زیرساختی موعید این نکته است که با همین شرایط موجود موفقیت هایی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی ورزش بعد از 4 سال، ستاد ساماندهی امورجوانان بعد از یک سال با حضور استاندار تشکیل شد و به دستور استاندار اعتبارات مصوب حوزه ورزش از 65 میلیون تومان به 1 میلیارد تومان افزایش یافت و تاکنون 605 میلیون تومان به هیات ورزشی اختصاص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز