نفیسه نخعی :

سقف های شیشه ای را برای ورزش بانوان بشکنید

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۶:۳۶
کد خبر: ۹۲۷۷۰۰
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با تاکید براینکه سقف های شیشه ای برای بانوان یکی از مهمترین عامل جلوگیری از ورزش بانوان در استان است خاطرنشان کرد: شکست سقف های شیشه ای می تواند بانوان و دختران خراسان جنوبی را به مشارکت در ورزش همگانی تشویق کند و از آسیب های اجتماعی، اقدام به خودکشی و افسردگی جلوگیری گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست صمیمی روسا، نواب رئیس بانوان هیات ورزشی استان با حضور فرهادی زاد معاون توسعه بانوان ورزش و جوانان خراسان جنوبی و حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد. 

نفیسه نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: از جمعیت 800 هزار نفری خراسان جنوبی 42 درصد ان را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه 16 درصد از ورزشکاران استان را بانوان تشکیل می دهند گفت: عدم مشارکت بانوان و کمبود های زیرساختی مهمترین عامل ورزش نکردن بانوان استان هستند .

نخعی با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع ورزشی خاص بانوان همچون دهکده المپیک زاهدان را از معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش خواستار شد و گفت: خراسان جنوبی باید جایگاه بهترین در حوزه ورزش بانوان داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه سقف های شیشه ای برای بانوان یکی از مهمترین عامل جلوگیری از ورزش بانوان در استان است خاطرنشان کرد: شکست سقف های شیشه ای می تواند بانوان و دختران خراسان جنوبی را به مشارکت در ورزش همگانی تشویق کند و از آسیب های اجتماعی، اقدام به خودکشی و افسردگی جلوگیری گیری کنیم. 

نخعی خواستار پک ورزشی برای بانوان شد و گفت: توسعه زیرساخت ها در شهرستان های مرزی را خواستار هستیم چرا که فقر ورزشی دچار افزایش اسیب های اجتماعی می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز