پیگیری ها همچنان ادامه دارد:

دیدار عزیزی با رئیس و معاون مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان / ۷ گفتگو راهبردی با روسای فدراسیون های ورزشی ایران

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۴:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۶۹۳
دیدار عزیزی با رئیس و معاون مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان /  ۷ گفتگو راهبردی با روسای فدراسیون های ورزشی ایران
سومین روز از سفر و پیگیری های عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مرکز کشور با چندین دیدار همچون ناظمی رئیس و خمارلو معاون مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سومین روز از سفر و پیگیری های عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مرکز کشور با چندین دیدار همچون ناظمی رئیس و خمارلو معاون مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.

دومین دیدار وی  با دکتر طهماسبی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان بود که در این دیدار پیرامون ظرفیت های استان در خصوص میزبانی از رویداد های بزرگ ورزشی در حوزه بین الملل،توریزم ورزشی، نشست ها و گفتمان جوانان و برگزاری استارت آپ های مختلف با حضور جوانان کشور افغانستان  و پاکستان بواسطه حسن همجواری ، استفاده از ظرفیت های کویر و معرفی ظرفیت ها ، مفاخر علمی و فرهنگی استان  و معرفی محصولات استراتژیک استان به کشورهای همسایه بواسطه حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در میزبانی از رویدادهای بین المللی بحث و تبادل و نظر شد.

یکی از مصوبات این دیدار مقرر شد با رصد و پایش ظرفیت های مختلف استان و برگزاری جلسات با دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با توجه به قابلیت و ظرفیت برگزاری رویدادهای ورزشی ، میزبانی تعدادی از مسابقات بین المللی به خراسان جنوبی سپرده شود.

سومین دیدار وی دیدار عزیزی با سردار قاسمی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان بود که  در این دیدار پیرامون مباحث برگزاری یادوراه شهدای ورزشکار استان و رسیدگی به امور همکاران ایثارگر و جانباز بحث و تبادل نظر شد.

دیدار با دکتر تقی زاده معاون  حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان مقصد بعدی حسن عزیزی بود که در این دیدار پیرامون مصوبات سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و گزارش مشکلات ، کمبودها و انتظارات به حق جامعه ورزش و جوانان استان و پیگیری مصوبات سفرهای وزیر محترم  و معاونین به خراسان جنوبی بحث و تبادل نظر شد.

چهارمین دیدار عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با دکتر علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری هم انجام شد که رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: برنامه های محوری فدراسیون در استان ها توجه به رده های سنی پایه، توسعه وزنه برداری بانوان و استعدادیابی و نخبه پروری است.

پنجمین دیدار عزیزی با دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران  یکی دیگر از برنامه های سفر مدیرکلورزش استان بود که در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت کمی و کیفی والیبال استان ارائه داد.

رییس فدراسیون والیبال گفت: در حوزه والیبال با توجه به شناختی که از خراسان جنوبی دارم استعدادهای بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که باید این استعدادها کشف و نخبه پروری شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این سفر به دیدار  با اسبقیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان هم رفت و در خصوص نحوه برگزاری و سالم مجامع هیات های ورزشی استان و صیانت از آراء آزاد شرکت کنندگان در مجمع بحث و تبادل نظر کرد.

دیدار عزیزی با ناظمی.jpg1

دیدار عزیزی با ناظمی.jpg2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز