استاندار خبرداد:

راه اندازی ۸۳ ایستگاه دیجیتال تا سال آینده در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۶:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۳۷۸
راه اندازی ۸۳ ایستگاه دیجیتال تا سال آینده در خراسان جنوبی
معتمدیان گفت: با انعقاد این تفاهم نامه ۸۳ ایستگاه دیجیتال دیگر در این استان راه اندازی می‌شود تا پوشش دیجیتال خراسان جنوبی به میانگین کشوری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مراسم انعقادتفاهم نامه فی ما بین استانداری و سازمان رسانه ملی ایران مبنی بر راه اندازی ۸۳ ایستگاه دیجیتال دیگر در این استان تا پوشش دیجیتال خراسان جنوبی به میانگین کشوری برسد با حضور استاندار خراسان جنوبی و معاون توسعه و فناوری رسانه ملی برگزار شد.

علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، در نشست با بیان اینکه مرکز صدا و سیمای این استان دارای نیرو‌هایی توانمند و تجهیزاتی به روز است گفت: افزایش پوشش شبکه‌های دیجیتال از اولویت‌های رسانه ملی در خراسان جنوبی است و از سال گذشته تاکنون این مرکز در خصوص پوشش شبکه‌های دیجیتال با رشد ۱۰ درصدی روبرو بوده است.


محمد صادق استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است گفت: پوشش شبکه‌های دیجیتال در این استان پهناور تا کنون قابل قبول بوده و صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز توانسته است ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را به خوبی به کشور معرفی کند.
معتمدیان افزود: با وجود منابع محدود، اما در حد توانمان به توسعه پوشش شبکه‌های دیجیتال کمک خواهیم کرد.
معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا وسیما همچنین امروز در شورای مدیران مرکز خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با وجود کمبود تجهیزات توانسته است با برقراری ارتباط‌های زنده با شبکه‌های سراسری، در بین استان‌های کشور به جایگاه خوبی دست یابد و این مرکز نوپا در بین سایر مراکز عناوین خوبی نیز به دست آورده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز