گفتگو اختصاصی برنا با مدیر اولین خانه فرهنگ و مشاغل کودک نوجوانان آدلیا استان:

خانه آدلیا؛ محل پرورش فکری و شغلی آینده کودکان / لمس بیش از ۱۰ شغل از نزدیک

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۳۴۶۸۲
خانه آدلیا؛ محل پرورش فکری و شغلی آینده کودکان / لمس بیش از ۱۰ شغل از نزدیک
سحر افشین با اشاره به اینکه حدود ده سناریو برای گروه های مختلف سنی در مشاغل مختلف تعریف شده که بسته به نیاز مخاطب اجرا می شود افزود: آموزش های مشاغلی همچون بانکداری، پلیس راهور ، پزشکی، کافی من، اورژانس، بیمه و وکیل در این خانه اجرا می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  سحر افشین مدیر اولین خانه فرهنگ و مشاغل کودک نوجوانان آدلیا خراسان جنوبی در گفتگو با برنا از رسالت اجتماعی و حمایت های  این مجموعه از کودکان کار، موسسات خیریه و سمن ها خبرداد و بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف تاسیس این خانه آدلیا آشنایی کودکان با مشاغل مختلف است. کودکان در تیم های چند نفره لباس مشاغل مختلف را میپوشند در دنیایی کاملا قابل لمس واقعی و نه مجازی و در یک سناریوی کاملا تعریف شده توسط مربیان مجموعه به بازی بپردازند و مشاغل مختلف را  تجربه کنند.
 
 به گفته این بانوی کارآفرین ایده این طرح مبتکرانه  با توجه به شرایط بومی استان اجرا شدکه با همفکری دوستانم در سمن ستارگان علم و خرد تصمیم گرفتیم مرکزی در سطح فرهنگی خانواده های بیرجندی راه اندازی کنیم که این امر با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری بیرجند در اردیبهشت ماه سال جاری و مصادف با هفته جوان بصورت رسمی افتتاح شد.
 
وی با اشاره به اینکه حدود ده سناریو برای گروه های مختلف سنی در مشاغل مختلف تعریف شده که بسته به نیاز مخاطب اجرا می شود افزود:  آموزش های مشاغلی همچون بانکداری، پلیس راهور ، پزشکی، کافی من، اورژانس، بیمه و وکیل در این خانه اجرا می شود.
وی ادامه داد: دوره های آموزشی موسیقی از مبتدی تا حرفه ای با حضور اساتید تراز الف استان، کارگاه های شاد جذاب مادر کودک، دوره های آموزش نقاشی، کارگاه های ویژه مادران و پدران، مشاوره و استعدادیابی توسط اساتید برجسته این حوزه یکی دیگر از خدمات خانه آدلیا در استان است.

مدیرخانه آدلیا استان بیان کرد: مجموعه بازی مشاغل کودک و نوجوان با هدف رفع نیاز کودکان به وسایل بازی مناسب،کمک به پرورش ابعاد مختلف رشد کودک و ارتقای فرهنگ کودک تاسیس شده است.

وی باتوجه به اینکه رواج زندگی شهرنشینی باعث تغییر در شکل و محتوای بازی های کودکانه شده است گفت:از سوی دیگر رشد فناوری تاثیرات بسیاری بر محتوا و ویژگی بازی شده و این مجموعه با هدف رفع نیاز کودکان به وسایل بازی مناسب،کمک به پرورش ابعاد مختلف رشد کودک از لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی و شناختی و ارتقای فرهنگ بازی در خانواده ها تاسیس شده اند..

مدیر مرکز آدلیا در انتها اضافه کرد:این مرکز  آماده پذیرای کودکان و نوجوانان 3 تا 15سال است و خانه فرهنگ و مشاغل آدلیا از 7:30صبح تا2ظهر و در شیفت بعد از ظهر از 16تا20 شب میزبان کودکان و نوجوانان در خیابان شهدا شهر بیرجند است. 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز