پیگیری سالاری و دستور استاندار نتیجه داد:

وعده مدیرکل راه و شهرسازی در تخصیص زمین مسکن خبرنگاران / ۵۰ درصد از خبرنگاران استان مجرد هستند / متاهلی شرط خانه دار شدن / پیدا کنید پرتغال فروش را !

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۷۲۲۰
مدیر عامل خانه مطبوعات گفت:اداره کل راه و شهرسازی برای تخصیص زمین برای مسکن خبرنگاران، قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سمانه سالاری مدیرعامل خانه مطبوعات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری های خانه مطبوعات درخصوص تأمین مسکن خبرنگاران عنوان کرد :در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی و انتقال چندین و چند باره خانه مطبوعات برای رفع این نیاز اصلی خبرنگاران، مهندس جعفری برای تأمین زمین مورد نیاز قول مساعد دادند.

وی تاکید کرد:مشکل مسکن خبرنگاران و مکلف کردن مدیران متولی در این زمینه، بعد از دستور استاندار، سمت و سوی تازه ای گرفت.

مدیر عامل خانه مطبوعات تصریح کرد:بنا به وعده مدیر کل راه و شهرسازی، خبرنگاران متاهل فاقد مسکن در اولویت برنامه واگذاری زمین قرار دارند.

سالاری با اشاره به مکاتبه خانه مطبوعات با مدیران مسئول و سرپرستان خبرگزاری های استان گفت:طی این مکاتبه درخواست شده فهرست خبرنگاران متاهل خود را به خانه مطبوعات ارائه نمایند.

وی ادامه داد:فهرست اسامی و مستندات لازم (کپی کامل از صفحات شناسنامه و کارت ملی زوجین) بعد از جمع بندی، جهت بررسی صلاحیت ها به اداره کل راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

پیدا کنید پرتغال فروش را !

لازم به ذکر است طبق شواهد  50 درصد از خبرنگاران فعال استان هنوز مجرد هستند اما متاسفانه شرط متاهلی هنوز برای خانه دار شدن خبرنگاران پا برجاست. نکته جالب اینجاست که 90 درصد کسانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند بیمه خبرنگاری رد می شود اما درصورتی که خبرنگار نیستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز