دبیر سمن پویندگان علم و کویر خبرداد:

برگزاری چهارمین رویداد پژوهشگر خلاق در استان با حضور کودکان کار و موسسات خیریه

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۰:۰۶
کد خبر: ۹۳۸۵۳۷
برگزاری چهارمین رویداد پژوهشگر خلاق در استان با حضور کودکان کار و موسسات خیریه
خادمی گفت:رویداد پژوهشگر خلاق از روز پنج شنبه مورخ 28 آذرماه به مدت دو روز در تالار ماهان بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهدی خادمی دبیر سمن پویندگان علم کویر در گفتگو با برنا با بیان اینکه چهارمین رویداد پژوهشگر خلاق برگزار می شود عنوان کرد: شناسایی و معرفی ایده های نو و برتر در زمینه تجارت ، ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای خلاق در بین جمعیت دانش‌آموزی استان از اهداف مهم برگزاری این استارتاپ است.

خادمی هدف از برگزاری این رویداد را آموزش کار تیمی، پارامترهای مهم در تبدیل یک ایده به محصول ادانست و گفت: پس از توجیه دانش‌آموزان در خصوص اهداف و روند دوره‌های رویداد، کارگاهی در خصوص تفکر خلاق و ایده‌پردازی برگزار و دانش‌آموزان با مفاهیم مربوطه آشنا می شوند و پس از آن در تیم‌های 5 تا 6 نفره به ایده‌پردازی مشغول خواهند شد.

خادمی اضافه کرد: این همایش که به همت موسسه امام علی (ع) با حضور 250 دانش آموز بین 9 تا 18 سال  که همه شرکت کنندگان از موسسات خیریه سطح شهر و کودکان کار هستند برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از این تمرین خلاقانه، در فرصتی یک ساعته به دانش‌آموزان فرصت داده می شود تا به صورت شخصی یا گروه‌هایی که خود تشکیل دادند و نسبت به ارائه یک ایده برای حل یک مشکل که منجر به راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار می‌شود، اقدام کنند.

دبیر سمن پویندگان علم کویر بیان کرد: دانش آموزان در این دو روز در 4 حوزه پوشاک، ترئینات ساختمان،بسته بندی و غذایی ایده های خود را بیان می کنند

خادمی افزود : پس از پایان مهلت یک ساعته، هر فرد یا نماینده گروه در مدت یک دقیقه به معرفی ایده خود می پردازد تا دانش‌آموزان پس از شنیدن توضیحات مربوط به هر ایده در رأی‌گیری برای انتخاب ایده‌های پایانی اقدام کنند. با پایان ارائه ایده‌ها و انجام رأی‌گیری، 5 ایده‌ای که بیشترین رأی را به خود اختصاص دهد انتخاب شده  و جوایز ارزنده به آنها تقدیم می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز