در پنجمین نشست مشترک روسای هیات ورزشی و سمن ها گفته شد:

هیچ تعهدی بدون هماهنگی با اداره کل ممنوع / کاهش ۷۵ درصد اعتبارات / سفر دو مقام عالی رتبه وزارت به استان

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۲:۵۷
کد خبر: ۹۴۹۹۷۲
هیچ تعهدی بدون هماهنگی با اداره کل ممنوع / کاهش ۷۵ درصد اعتبارات / سفر دو مقام عالی رتبه وزارت به استان
حسن عزیزی در این جلسه از سفر تندگویان و احمدی به استان خبرداد و بیان کرد: با وجود کاهش 75 درصدی اعتبارات هیچ گونه تعهدی از سوی هیات ورشی بدون هماهنگی با اداره کل ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست روسای هیات ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد با حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

حسن عزیزی از برگزاری یادواره 64 شهید ورزشکار خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: این مراسم در سالن علوی خیابان غفاری بیرجند ساعت 8 صبح پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پنجمین نشست مشترک روسای سمن ها و هیات ورزشی امروز برگزار می کنیم افزود: جریان سازی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سالجاری است.عزیزی با تاکید براینکه روسای هیات ورزشی طی قالب ارائه شده در ورزش همگانی و قهرمانی رویدادهای را برگزار کنید ادامه داد: 17 پروژه ورزشی افتتاح و 4 پروژه جدید در دهه فجر سالجاری کلنگ آن زده خواهد شد. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تمامی توان و انرژی خود را در دهه فجر و انتخابات بگذارند. عزیزی با تاکید براینکه اکنون ایران در شرایط خاصی قرار دارد تصریح کرد: دشمنان در صدد رخنه در افکار عمومی و عدم مشارکت اجتماعی هستند که ما باید از هم اکنون برای پیشگیری و هر گونه رخنه آماده باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه گزارشات هیات ورزشی وضعیت نامناسبی دارد خاطرنشان کرد: عدم آگاهی روسا و دبیران هیات ورزشی از ارائه لیست های مالی مهمترین علت آن است.

وی دستور داد اگر هیئتی گزارش عملکرد مالی سال گذشته خود را ارائه ندهد از سوی اداره کل هیچ کمکی دریافت نخواهد کرد. حسن عزیزی عنوان کرد: در توزیع اعتبارات آنچنان با برنامه عمل نمی کردیم و تاکنون کاهش 75 درصد اعتبارات را در سالجاری داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از فعالسازی ماده 44 اساس نامه های هیات ورزشی خبرداد و یادآورشد: شفاف سازی عملکرد گذشته یکی از مهمترین اولویت های ما است.

حسن عزیزی از ارائه سند 2 ساله ورزش و جوانان استان به استاندار، وزیرورزش و سازمان برنامه و بودجه استان خبرداد و بیان کرد: در این سند دقیقا مشخص شده که هر هیئت به چه مقدار منابع دریافت و نحوه چگونگی آن مشخص شده است. وی به صرف اعتبارات داخلی هیات ورزشی تاکید کرد تا در اعزام ورزشکاران به مسابقات با بهترین کیفیت بروند.

 عزیزی به استفاده حداکثری از قوانین تاکید کرد و یادآورشد: دستگاه های اجرایی که از دولت اعتبارات می گیرند  می توانند 1 درصد از اعتباراتشان را در حوزه زیرساختی ورزش صرف کنند و نباید فراموش کرد که این مقدار اعتبار می تواند به تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: اجرای بند چ قانون 7 قانون توسعه ششم(اعزام تیم ورزشی بخش خصوصی و دولتی به مسابقات که جایگزین مالیات شود) یکی دیگر از ظرفیت های قانونی بود که فعال کردیم.  وی ادامه داد: 21 پروژه ناتمام ورزشی در شهرستان ها است که برای تکمیل آن برنامه های ویژه ای داریم.

حسن عزیزی یادآورشد: حضور مقامات وزارت ورزش به معرفی توانمندی های ورزش و جوانان استان در شورای معاونین وزارت کمک می کند که در همین راستا مصوبه تجهیز 120 خانه روستایی را اخذ کردیم.وی افزود: پیگیری تخصیص 5 میلیارد تومان در سفر دکتر نوبخت به استان در حوزه پروژه ملی روستایی و شهری هزینه خواهد شد.

وی گفت: نمایندگی ادارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی در 5 شهرستان تا پایان سالجاری ارتقا خواهد یافت. 

عزیزی از افزایش اعتبارات تملک دارایی خبرداد و بیان کرد: 11 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار مصوب داریم که زودی تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش به شهرستان طبس خبرداد و بیان کرد: در بهمن ماه دکتر تندگویان معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش هم به استان سفر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: طی 5 ماه گذشته هر اعتبارتی که به استان آمده صرف قول های مدیریت گذشته ورزش و جوانان شده است و از هم اکنون هیچ تعهدی را بدون هماهنگی اداره کل نمی پذیریم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز