برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود:

نخستین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس «کویر و زندگی»

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸:۱۶
کد خبر: ۹۵۳۰۷۰
نخستین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس «کویر و زندگی»
سیدحمید حقی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندانی که محل سکونت‌شان استان های ذکر شده ازاد است افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 10 بهمن ماه 98 است .

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سیدحمید حقی دبیر هنری جشنواره‌ کویر و زندگی از برگزاری این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای در گستره‌ی جغرافیایی 9 استان‌ کشور خبر داد و بیان کرد: خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، قم و تهران  برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندانی که محل سکونت‌شان استان های ذکر شده ازاد است افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 10 بهمن ماه 98 است .

وی با تاکید براینکه در مجموع سه بخش عکس،فیلم داستانی و مستند جشنواره، مبلغ 385 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد یادآورشد: داوران بخش فیلم این جشنواره مهرداد اسکویی، ساعد نیک ذات و حسین نظری و داوران بخش عکاسی دکتر علی قلم‌سیاه ، سعید محمودی ازناوه و بردیا سعادت می باشند.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره عکس و فیلم کویر و زندگی به نشانی TabasArt.ir  مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز